Translate

22 Kasım 2012 Perşembe

ECNEBİ VE TÜRK SEX KAÇMAZ

ECNEBİ
TÜRK

8 yorum:

  1. Mrb ben emre bayanlar ve ciftler arayin herturlu fantezilerinizi gerceklestirelim tel 0544 679 79 95

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. 05434313879 ben hakan istanbuldan sekste sınır tanımayan bayanlar arayın tanışalım 05434313879

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Hayat; spor, yemek, müzik, sekstir. "Değildir" diyen aynada kendi gözlerinin içine bakarak "değil" desin. İstanbul'dan Hayati ben 26 yasinda hafif esmer kisisel hijyenine cok onem veren slimfit vucut yapisina sahip kalin ve iri yarakli doyumsuz bir erkegim (watshapp da gorebilirsiniz) sadece real anlamda istanbul ici ara ara tatli kacamaklar yasamak isteyen olgun ve saygin bayanlarin bana ulasmasi yeterli en son yas limitim 45'i gecmesin lutfen, onceligim sohbet ve sıkı bi dostluk sonrasi zaman ne gosterirse...

    05456340433 sms kullanmiyorum.

    ERKEKLER ARAMASİN CEVAP YOK!

    YanıtlaSil