Translate

23 Kasım 2012 Cuma

GERMAN SEX TYPE

GERMAN
SEX
TYPE

1 yorum:

  1. Mrb istanbul'dan Hayati ben 26 yasinda biraz esmer slimfit vucut yapisina sahip bir erkegim. Hayatimda cinsellik olmazsa olmazimdir. Doyumsuzum hijyene ve ten uyumuna cok onem veririm, tutkulu guclu bi sevisme ve sert sex favorimdir. 30-45 yas arasi olgun narin kadinlar beni her zaman etkilemistir sizlere ilgi duyuyorum tanismak isterseniz; sadece istanbul lutfen 05456340433 benimle iletisim kurun musait olup da acamazsam idare edin numaraniz gizli degil ise ben size kesin donus yaparim. Bu arada ozel fotom whatshapp da mevcut surekli sormanizdan sikildigim icin profil resmi yaptim bakabilirsiniz,
    GİZLİLİK SAYGİ HİJYEN KESİNLİKLE ESAS NE İSTEDİGİNİ BİLEN KARSİ CİNSİME İLGİ DUYUYORUM BOS MUHABBET VE SANAL SEX İCİN BİRBİRİMİZİN KİYMETLİ ZAMANİNİ CALMAYALİM !!!
    Not: sms kullanmiyorum.

    YanıtlaSil